2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Yıl Sonu Mesajı
Beşikten mezara kadar süren eğitim sürecinin sistemli bir şekilde yürütüldüğü mekânlar olan okullarımız, çocuk ve gençlerimizin kimlik ve kişiliklerini inşa ettikleri ilim yuvalarıdır.
Bakanlığımızın öncülüğünde hayata geçirilen Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli de “erdem- değer-eylem” temelli bir yaklaşımla öğrencilerimizin sahip oldukları bilgiyi beceriye dönüştürebilen; okuyan, düşünen ve üreten, bireyler olarak yetişmelerine büyük katkılar sunmaktadır.
Konya milli eğitim ailesi olarak bizler de ilimiz genelindeki eğitim öğretim faaliyetlerini çocuklarımızın akademik, sosyal ve kültürel gelişimlerini bütün olarak ele alan bir yaklaşımla sürdürmekteyiz.
2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte toplam 474.512 öğrencimiz karnelerini alarak yaz tatiline girmiş olacaklardır.
Unutulmamalıdır ki başarı, yalnızca karne notlarından ibaret değildir. Asıl olan öğrencilerimizin yıl boyunca gösterdikleri emek, sorumluluk bilinci, öğrenme isteği, karakter gelişimi ve kendilerini daha iyiye taşıma gayretidir.
Bu vesileyle öğrencileri için her türlü fedakârlığın altına imza atan tüm yönetici ve öğretmenlerimiz ile vefakâr anne-babalara teşekkür ediyorum. Yıl boyunca ortaya koydukları gayret, azim ve kararlılıktan dolayı da tüm öğrencilerimizi yürekten tebrik ediyorum.
İnanıyoruz ki yönetici ve öğretmenlerimizin öncülüğünde, velilerimizin de destekleri ile geleceğimizin teminatı olan çocuklarımız, her anlamda daha donanımlı, bilinçli ve sağlam karakterli bireyler olacaklardır.
Bu duygu ve düşünceler içerisinde öğrenci ve öğretmenlerimizin verimli bir yaz tatili dönemi geçirmelerini diliyor, öğrenme ve öğretme aşkını içimizde daha çok yeşerteceğimiz yeni eğitim öğretim yılında buluşmayı temenni ediyorum.
Murat YİĞİT
Konya İl Millî Eğitim Müdürü