Başkan Tutal meslektaşlarının gününü kutladı
25.11.2023 - 20:42 | Son Güncelleme: 2023-11-25 20:45
Belediye Başkanı Mehmet Tutal, 24 Kasım Öğretmenler Günü dolayısıyla öğretmenleri ziyaret ederek günlerini kutladı.

Başkan Tutal meslektaşlarının gününü kutladı

Belediye Başkanı Mehmet Tutal, 24 Kasım Öğretmenler Günü dolayısıyla

öğretmenleri ziyaret ederek günlerini kutladı.

İlçedeki ilkokul, ortaokul ve lise düzeyinde eğitim veren okulları ziyaret ederek tüm

öğretmenlerin 24 Kasım Öğretmenler gününü kutlayan Başkan Tutal, aynı zamanda

öğretmenlerle de hasbihal etti.

Seydişehir'deki farklı okullarda öğretmenlik ve idarecilik görevlerinde bulunan ve

daha sonra Belediye Başkanlığı görevine başlayan Mehmet Tutal, öğretmenlik

mesleğinin kendisinde ayrı bir yeri olduğunu söyledi.

Okulları ziyaret ederek öğretmenlerin 24 Kasım Öğretmenler Günü’nü kutlayan

Mehmet Tutal, "Öğretmenlik emek, vefa, gayret, fedakarlık gerektiren önemli bir

görevdir. Bu sebeple, öğretmenlerimizin her zaman toplumumuzda ayrı bir yeri vardır.

Öğretmenlerimiz, çocuklarımızın ve gençlerimizin eğitilerek geleceğe hazırlanmasını

sağlayarak ülkemizin de geleceğine yön veriyorlar.

Tüm meslek grupları siz öğretmenlerimizin gayretli elleri ile şekillendiği için

yarınlarımızdan en ufak kaygımız ve endişemiz yok. Toplumu kucaklayan, teknolojiyi

kullanırken milletin değerleriyle uyumlu, milletin ruhuyla harmanlanmış; sevgi, şefkat

ve merhametle yoğrulmuş, erdemli ve ahlaklı nesil yetiştirmek sizlerin özverisiyle

oluyor. Dolayısıyla zor olmasına rağmen en şanslı meslek guruplarından birisi

öğretmenliktir. Çünkü ülkemizin geleceğine yön verme duygusu, hepimizin en gurur

duyduğu olgudur. Eğitim camiasında uzun yıllar görev aldım ve siz değerli

meslektaşlarımla teşriki mesaimiz oldu. Birlikte güzel işlere imza attık. Tüm

meslektaşlarımın 24 Kasım Öğretmenler gününüzü kutluyor, hepinize başarılar

diliyorum; dedi.

Başkan Tutal, Öğretmenler günü anısına Öğretmenlere hediye takdim etti.

  • Beğen
YORUM YAZIN