Başkan Tutal meslektaşlarının gününü kutladı
Belediye Başkanı Mehmet Tutal, 24 Kasım Öğretmenler Günü dolayısıyla
öğretmenleri ziyaret ederek günlerini kutladı.
İlçedeki ilkokul, ortaokul ve lise düzeyinde eğitim veren okulları ziyaret ederek tüm
öğretmenlerin 24 Kasım Öğretmenler gününü kutlayan Başkan Tutal, aynı zamanda
öğretmenlerle de hasbihal etti.
Seydişehir'deki farklı okullarda öğretmenlik ve idarecilik görevlerinde bulunan ve
daha sonra Belediye Başkanlığı görevine başlayan Mehmet Tutal, öğretmenlik
mesleğinin kendisinde ayrı bir yeri olduğunu söyledi.
Okulları ziyaret ederek öğretmenlerin 24 Kasım Öğretmenler Günü’nü kutlayan
Mehmet Tutal, "Öğretmenlik emek, vefa, gayret, fedakarlık gerektiren önemli bir
görevdir. Bu sebeple, öğretmenlerimizin her zaman toplumumuzda ayrı bir yeri vardır.
Öğretmenlerimiz, çocuklarımızın ve gençlerimizin eğitilerek geleceğe hazırlanmasını
sağlayarak ülkemizin de geleceğine yön veriyorlar.
Tüm meslek grupları siz öğretmenlerimizin gayretli elleri ile şekillendiği için
yarınlarımızdan en ufak kaygımız ve endişemiz yok. Toplumu kucaklayan, teknolojiyi
kullanırken milletin değerleriyle uyumlu, milletin ruhuyla harmanlanmış; sevgi, şefkat
ve merhametle yoğrulmuş, erdemli ve ahlaklı nesil yetiştirmek sizlerin özverisiyle
oluyor. Dolayısıyla zor olmasına rağmen en şanslı meslek guruplarından birisi
öğretmenliktir. Çünkü ülkemizin geleceğine yön verme duygusu, hepimizin en gurur
duyduğu olgudur. Eğitim camiasında uzun yıllar görev aldım ve siz değerli
meslektaşlarımla teşriki mesaimiz oldu. Birlikte güzel işlere imza attık. Tüm
meslektaşlarımın 24 Kasım Öğretmenler gününüzü kutluyor, hepinize başarılar
diliyorum; dedi.
Başkan Tutal, Öğretmenler günü anısına Öğretmenlere hediye takdim etti.