Konya Emniyet Müdürü Necmettin Koç, Fenerbahçe maçını tribünden takip etti
10.05.2026 - 22:40 | Son Güncelleme: 2026-05-10 22:53
Konya Valisi İbrahim Akın ve İl Emniyet Müdürü Necmettin Koç, Tümosan Konyaspor ile Fenerbahçe arasında oynanan karşılaşmayı tribünden izledi. Emniyet Müdürü Koç, maç öncesi stadyum çevresindeki güvenlik önlemlerini yerinde denetledi.

Konya Emniyet Müdürü Necmettin Koç, Fenerbahçe maçını tribünden takip etti

Konya Valisi İbrahim Akın ve İl Emniyet Müdürü Necmettin Koç, Tümosan Konyaspor ile Fenerbahçe arasında oynanan karşılaşmayı tribünden izledi. Emniyet Müdürü Koç, maç öncesi stadyum çevresindeki güvenlik önlemlerini yerinde denetledi.

Konya Valisi İbrahim Akın ile İl Emniyet Müdürü Necmettin Koç, MEDAŞ Konya Büyükşehir Stadyumu’nda oynanan Tümosan Konyaspor - Fenerbahçe karşılaşmasını tribünden takip etti.

Karşılaşma öncesinde İl Emniyet Müdürü Necmettin Koç, stadyum ve çevresinde alınan emniyet tedbirlerini yerinde inceleyerek görevli ekiplerden bilgi aldı. Taraftarların güvenli bir şekilde müsabakayı takip edebilmesi için uygulanan önlemler denetlendi.

  • Beğen
YORUM YAZIN