Başkan Tutala öğrencilerinden sürpriz ziyaret
24 Kasım Öğretmenler Günü dolayısıyla öğrenciler, sürpriz ziyaret gerçekleştirerek
Başkan Tutal’ın öğretmenler gününü kutladı.
Başkan Tutal’a, Öğretmenler Günü nedeniyle öğrencileri, mesai arkadaşları, İlçe
Jandarma Komutanı, AK Parti Teşkilat Üyeleri, STK’lar, Şehit yakını, Bilgehane
öğrencileri ve KOMEK Çalışanları Okul Müdürleri, Ailesi, öğrencileri tarafından
sürpriz yapılarak öğretmenler gününü tebrik ettiler.
Öğretmenler gününün kendisinde çok özel bir yeri olduğunu kaydeden Belediye
Başkanı Mehmet Tutal, "24 Kasım Öğretmenler Günü’nün bende özel bir yeri var. Bir
taraftan ben öğretmenlerimizin gününü kutlarken bir taraftan da öğretmenlerimizin,
öğrencilerimizin, çalışma arkadaşlarımızın günümüzü kutlaması beni gerçekten çok
duygulandırdı ve mutlu etti.
Daha da önemlisi hiç beklemediğim anda sarılan, kucaklayan, bizleri ziyaret eden ve
sevgi gösteren öğrencilerimizin bu davranışı karşısında çok mutlu oldum. Bu
sürprizler için hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Sizlerin vesilesiyle tüm
öğretmenlerimizin öğretmenler gününü tekrardan tebrik ediyorum” diye konuştu.